האתר לא מניב תוצאות? הנה 10 סיבות למה.

האתר לא מניב תוצאות? הנה 10 סיבות למה.

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, האתר שלך צריך לעשות הרבה יותר מרק להתקיים. הוא צריך להפוך מבקרים ללידים, לקוחות או מנויים. אבל מה הופך אתר רגיל לאחד שממיר בלי סוף? זהו שילוב של עיצוב, חוויית משתמש ותכונות אסטרטגיות המכוונות את הקהל שלך לפעולה.

הנה 10 דברים שחייבים להיות בכל אתר עסקי בשנת 2024 כדי להניע המרות ולהביא לכם את התוצאות שאלת רוצים. אם האתר שלכם לא מניב תוצאות, אתם חייבים לוודא שאתם עושים את כל הדברים האלה נכון.

1. מהירות טעינה מהירה: הרושם הראשוני חשוב

מבקרים לא יישארו באתר שלך אם הוא נטען לאט. מחקרים מראים ש-53% מהמשתמשים ינטשו אתר אם ייקח לו יותר משלוש שניות להיטען. אתר איטי לא רק מתסכל משתמשים אלא גם פוגע בדירוג ה-SEO שלך.

כדי לוודא שהאתר שלך נטען במהירות, עליך לבצע אופטימיזציה לגודל התמונות, להשתמש במטמון ולבחור ספק אחסון אמין. חוויית משתמש חלקה ומהירה מגדילה את הסיכוי שהמבקרים יישארו באתר ויתקדמו במורד המשפך השיווקי.

במידה ואתם מעוניינים לבדוק מהי מהירות האתר שלכם, ניתן לבדוק זאת בקלות בקישור הבא: https://pagespeed.web.dev/ 

רק תכניסו את דומיין האתר שלכם ולאחר בדיקה קצרה, תדעו בדיוק מה קורה מאחורי הקלעים.

2. התאמה למובייל: אופטימיזציה לכל מכשיר

בשנת 2024, מכשירים ניידים מהווים למעלה מ-60% מתעבורת האינטרנט הגלובלית, מה שאומר שרוב מי יכנס לאתר שלכם יעשה זאת דרך הטלפון. אם האתר שלך לא מותאם במלואו למשתמשי מובייל, אתה מאבד חלק נכבד מהלקוחות הפוטנציאליים. 

האתר שלכם חייב להציע חוויית משתמש חלקה בכל מכשיר – מחשב שולחני, טאבלט ומובייל.

ודא שהעיצוב שלך רספונסיבי, כלומר הוא מותאם אוטומטית לגדלים שונים של מסכים מבלי לפגוע בשימושיות או באסתטיקה. בדוק את תפקוד האתר שלך במובייל באופן קבוע כדי לוודא שהכפתורים, הטפסים והניווט נוחים לשימוש גם במסכים קטנים.

3. קריאות לפעולה (CTAs) ברורות ומושכות

אחד המרכיבים החשובים ביותר באתר ממיר הוא כפתורי הקריאה לפעולה (CTA). בין אם אתה רוצה שהמבקרים ישאירו פרטים, יירשמו לניוזלטר, יקבעו פגישה או ירכשו מוצר, ה-CTAs שלך צריכים להיות ממוקמים אסטרטגית ובולטים ויזואלית.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור CTAs יעילים:

  • השתמש בשפה שמניעה לפעולה (לדוגמה, “התחל עכשיו”, “קנה עכשיו”, “צור קשר”)
  • הדגש את ה-CTA בצבעים מנוגדים ובגופנים גדולים יותר
  • מקם את ה-CTA מעל הקיפול בעמודים מרכזיים (ודא שהגולשים לא צריכים לגלול בשביל לראות אותם), וחזור עליו במקומות אסטרטגיים נוספים מבלי להעמיס על המשתמש.

CTA ברור מנחה את המבקרים לצעד הבא במסע שלהם, ומקל עליהם ליצור אינטראקציה עם העסק שלך.

4. ניווט פשוט וידידותי למשתמש

כשמבקרים מגיעים לאתר שלך, הם צריכים למצוא את מה שהם מחפשים בקלות ובמהירות. תפריט ניווט מסובך או עמוס עלול לבלבל את המשתמשים ולהוביל לשיעורי נטישה גבוהים. שמור על הניווט פשוט ואינטואיטיבי.

הנה כמה טיפים:

  • הגבל את הניווט הראשי לעמודים החשובים ביותר (לא יותר מ-5-7 פריטים).
  • וודא שפונקציית החיפוש באתר שלך בולטת ומדויקת.

ככל שקל יותר למשתמשים לנווט באתר שלך, כך גדלים הסיכויים שהם יישארו זמן רב יותר, יחקרו את השירותים שאתה מציע וישאירו פרטים.

5. אמינות

בעידן שבו הונאות מקוונות רבות, בניית אמון היא דבר חשוב שחייב להיעשות עוד מהרגע שהגולש נוחת מאתר שלך, במיוחד אם אתה רוצה שהוא ימסור מידע אישי או יבצע רכישה.. הגולשים שופטים את האמינות של עסק על פי הנוכחות המקוונת שלו. אתר בעיצוב מקצועי מעניק אמון, ומראה שאתה עסק לגיטימי ומבוסס.

 בנוסף, שילוב סימני אמון באתר שלך עוזר לבסס אמינות ומעודד משתמשים לנקוט בצעד הבא.

סימני אמון יעילים כוללים:

  • ביקורות ועדויות מלקוחות מרוצים
  • תיק עבודות המציג פרויקטים מוצלחים ועבודות קודמות.
  • תגי אבטחה (כגון אישורי SSL או אישורים מצד ג’)
  • הסמכות מקצועיות.

שילוב האלמנטים הללו מראה למבקרים שהעסק שלך אמין ומקצועי, ומגביר את הסיכוי להמרות.

6. טפסים אופטימליים: שמור עליהם קצרים ופשוטים

טפסים הם מרכיב קריטי בנקודות ההמרה באתר שלך, מטפסי יצירת קשר ועד הרשמות לניוזלטר. עם זאת, טפסים ארוכים או מסובכים עלולים להרתיע משתמשים. המפתח להמרות טפסים גבוהות יותר הוא לשמור על פשטות.

כך תעשה את זה נכון:

  • בקש מידע מינימלי (שם, אימייל ואולי עוד שדה או שניים).
  • השתמש בתכונות מילוי אוטומטי כדי לזרז את התהליך עבור המשתמשים.
  • ודא שהטפסים ידידותיים למובייל וקלים למילוי בכל מכשיר.

ככל שהטפסים יהיו פשוטים וידידותיים יותר למשתמש, כך גדל הסיכוי שהמבקרים ימלאו אותם, מה שמוביל לשיפור בשיעור ההמרה.

7. היררכיה ויזואלית ועיצוב מושך

עיצוב ממלא תפקיד חשוב באינטראקציה של המשתמשים עם האתר שלך. אתר מעוצב היטב צריך להוביל את תשומת הלב של המבקרים לאלמנטים החשובים ביותר, כמו כפתורי CTA, תכונות מפתח של מוצרים או ביקורות חיוביות.

השתמש באלמנטים עיצוביים כמו צבעים מנוגדים, גופנים גדולים יותר ושוליים לבנים כדי למשוך תשומת לב ל-CTAs ולמידע קריטי. הפריסה צריכה לזרום באופן טבעי, להוביל את המבקרים דרך העמוד ולהקל עליהם לעקוב אחר מסלול הפעולה הרצוי.

היררכיה ויזואלית חזקה עוזרת למשתמשים לנווט באתר בצורה חלקה ומשפרת את המעורבות הכוללת.

המחשת שיווק דיגיטלי

למה אנחנו?

אנו לא רק בונים אתרים, אלא מספקים פתרונות מותאמים אישית שנועדו לעזור לעסק שלכם לצמוח. המחויבות שלנו לאיכות, דיוק ושביעות רצון הלקוחות היא זו שמבדילה אותנו מהמתחרים.

8. תוכן איכותי ורלוונטי

תוכן הוא מה שלבסוף משכנע משתמשים לנקוט בפעולה. בין אם מדובר בתיאורי מוצרים, מאמרים בבלוג או תיק עבודות משכנע, האתר שלך צריך להציע תוכן יקר ערך ומועיל שמדבר לצרכים והאינטרסים של הקהל שלך.

מה חשוב לשים לב:

  • מסרים ברורים ותמציתיים שמסבירים את הערך שלך באופן מיידי
  • תוכן שמתייחס לכאבי הקהל שלך ומציע פתרונות
  • קריאות לפעולה משולבות בתוכן כדי לעודד מעורבות נוספת
  • תוכן ויזואלי כמו תמונות וסרטונים לשבירת הטקסט ולשמירה על מעורבות המשתמשים

תוכן איכותי בונה סמכות, יוצר אמון ומניע את המבקרים להתקדם במורד משפך ההמרה.

9. קידום אתרים (SEO): משיכת תנועה אורגנית

אתר שממיר 100% מהגולשים לא שווה כלום אם אף אחד לא מוצא אותו. לכן קידום אתרים (SEO) צריך להיות בראש סדר העדיפויות מהיום הראשון. SEO עוזר לאתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש (SERPs), להביא תנועה אורגנית לאתר שלך ולהגדיל את הסיכויים להמיר מבקרים.

שיטות SEO עיקריות כוללות:

  • מחקר מילות מפתח ושילוב מילות מפתח רלוונטיות בתוכן שלך, בתיאורי המטא ובכותרות
  • אופטימיזציה למהירות טעינת האתר ולהתאמה למובייל
  • יצירת קישורים פנימיים לשיפור הניווט והדירוגים ב-SEO
  • עדכון האתר באופן קבוע בתוכן עדכני ובעל ערך

כאשר האתר שלך מותאם כראוי למנועי חיפוש, הוא הופך למכונת ייצור לידים.

10. אנליטיקה ומעקב המרות: מדוד את ההצלחה שלך

לבסוף, אי אפשר לשפר מה שלא מודדים. יישום כלים למעקב אנליטי והמרות חיוני להבנה כיצד מבקרים מתנהלים באתר שלך והיכן הם נושרים בתהליך ההמרה.

כלים כמו Google Analytics מספקים תובנות לגבי:

  • שיעורי נטישה (אחוז המבקרים שעוזבים את האתר לאחר צפייה בעמוד אחד בלבד)
  • שיעורי המרה (אחוז המבקרים שנוקטים בפעולה הרצויה, כגון הרשמה או רכישה)
  • ביצועי דפים (איזה עמודים מייצרים את המעורבות או ההמרות הגבוהות ביותר)

באמצעות ניתוח הנתונים הללו, תוכל לזהות תחומים לשיפור, לשפר עמודים בעלי ביצועים נמוכים ולחדד את האסטרטגיה שלך להשגת תוצאות טובות יותר.

מעוניין בפרטים נוספים?