פרויקט - ריף בריכות שחייה

הגדלת הנוכחות הדיגיטלית לחברה מובילה בתחום הבריכות

ריף בריכות שחייה, חברה ותיקה המתמחה בבניית בריכות, תחזוקתן והתקנת מערכות חימום, ניהלה עסק חזק במישור הלא-מקוון, אך התקשתה לייצר השפעה בזירה הדיגיטלית. למרות שהציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום הבריכות, הנוכחות הדיגיטלית שלה הייתה מוגבלת, והיא פספסה הזדמנויות להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ברשת.

Reef Pools פנו אלינו במטרה לשדרג את הנוכחות הדיגיטלית שלהם. יחד, החלטנו לבנות אתר מודרני וידידותי למשתמש, שיציג לא רק את השירותים שלהם אלא ישמש גם כחנות דיגיטלית שלמה עבור מוצרי הבריכה שלהם. בנוסף, יישמנו קמפיין ממוקד בגוגל אדס (Google Ads) כדי לעזור להם להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את הנראות שלהם באינטרנט.

בעיות

ריף בריכות שחייה עמדו בפני כמה אתגרים מרכזיים כשהתחלנו לעבוד יחד. האתר הקיים שלהם היה מיושן וחסר את הפונקציונליות הדרושה כדי למשוך לקוחות. לא הייתה להם דרך למכור את מאות המוצרים שלהם באינטרנט, מה שהגביל את היכולת שלהם להגדיל את ההכנסות. בנוסף, לא הייתה להם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, מה שהקשה עליהם להתחרות בשוק התחרותי של בריכות השחייה.
ללא נוכחות דיגיטלית חזקה, לקוחות פוטנציאליים פשוט פנו למתחרים.

הגישה שלנו

כדי לעזור לריף בריכות שחייה לשנות את מצבם, פיתחנו אסטרטגיה מקיפה שהתמקדה בשלושה תחומים עיקריים: עיצוב אתר, שילוב חנות אינטרנטית ושיווק דיגיטלי.

התחלנו בבניית אתר מודרני המשלב אסתטיקה ופונקציונליות. האתר כולל דפים ייעודיים לשירותי בניית הבריכות, תחזוקה והתקנות חימום, וכן חנות מקוונת משולבת שבה לקוחות יכולים לעיין ולרכוש מוצרים בקלות. עם מאות מוצרים למכירה, החנות סודרה לפי קטגוריות ברורות, מה שהקל על הגולשים למצוא בדיוק את מה שהם צריכים.

בנוסף לאתר החדש, השקנו קמפיין ממוקד בגוגל אדס כדי להניע תנועה ולמשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים. המודעות עזרו ל-Reef Pools להגיע לאנשים המחפשים באופן פעיל שירותים ומוצרים בתחום הבריכות, והגבירו את הנראות שלהם בשוק הצפוף.

ריף בריכות שחייה אתר

התוצאה

תוצאות שיתוף הפעולה היו מהפכניות עבור ריף בריכות שחייה. האתר החדש שיפר משמעותית את הנוכחות הדיגיטלית שלהם, מה שהקל על לקוחות למצוא מידע, להזמין שירותים ולרכוש מוצרים. החנות המקוונת אפשרה לריף להרחיב את העסק מעבר למרחב המקומי שלהם, עם עלייה של 45% במכירות המוצרים בתוך חודשיים בלבד מההשקה.

קמפיין גוגל אדס שיחק תפקיד מרכזי בהצלחה הזו, ויצר יותר תנועה ממה שריף חוו אי פעם. כתוצאה מכך, הם הצליחו להתחבר לקהל רחב יותר ולהפוך יותר גולשים ללקוחות משלמים.

מידע על הפרויקט

פרויקט בנושא:

בניית אתר הכולל חנות דיגיטלית ושיווק ממומן בגוגל

לקוח:

ריף בריכות שחייה

קטגוריות:

אתר, חנות דיגיטלית, שיווק דיגיטלי

תאריך התחלה

20.5.2024

תאריך סיום:

27.6.2024

מעוניין בפרטים נוספים?